Just Friends
Just Friends is a romantic comedy. The tough Joris doesn't come loose from his mother who is addicted to plastic surgery. Medical student Yad has snorted too much of various drugs and returns to his strict mother. Yad works as a domestic help for the grandmother of Joris. There they meet and they fall in love immediately, but before they can surrender to their love, they first have to balance things with their mothers.