Jinho has never had sex even though he is 29 years old. Jinho tries hooking up with guys using a mobile app but fails miserably. His friends make fun of him, and the more they do, Jinho becomes impatient and desperate. Then his best friend and celebrity Taewoong makes a secret and unexpected offer to Jinho. Can Jinho love before he turns 30?