Languages
Shankar's family does not know why he has lost his job. Shankar is caught up between looking for a new job and his own contemplation. His daily life is dotted with financial crisis and the awkwardness of being unemployed. Amidst all these things, strange illusions come to him. He realizes that he cannot anymore communicate with the world around him.