The Gift
Soumya arrives in his hometown to reunite with his close friend Ranjita, a transgender activist. However, a series of upheavals let out his insecurities, and inner demons, where Soumya, struggling to come to terms with his own identity is confronted with his own convoluted notions and double standards. Will their friendship stand the test of time?