A Love Such As This
This is a story about a mother's struggle and dilemma to accept her son as he is. An illiterate poor widow accidentally finds out that her son is gay. Shattered and furious, she beats her son, abuses him and tries to convince him that whatever he is doing is wrong; until she meets another mother who brings in a different perspective.