【Exclusive Featurette!】My Big Gay Italian Wedding
In this merry movie of matrimony, happily engaged Antonio brings his fiancé Paulo to the exquisite old Italian village of his birth to meet his headstrong parents and reveal his sexuality, setting out on a quest to make a city founded on religious tradition understand that love is love. (Taiwan theatrical release on May 31, 2019)