Girl Gets Girl
Sexy, smoky-eyed Inés can't keep her hands off anyone she meets. But when she's caught cheating on her girlfriend in the bathroom at a funeral, the aspiring and broke erotica writer escapes back to Spain after ten years away. Enter Inés's chosen family, a colorful cast of characters who turn Girl Gets Girl into a nonstop romp. They've all got a few things to say to Inés when she turns up unexpectedly, including her ex Veronica, whom she left pregnant at the altar. Now their preteen daughter Candela wants to know who her father is, and when the gaggle of lesbians, gays, transpeople, and straight folks raising Candela gathers at her coming-of-age menstruation-themed 'Period Party,' it becomes a day of twists, revealed secrets, and self-discoveries no one will forget. Can Inés finally put aside her selfish desires and come through for her community?