Breakfast with Scot
Eric lives for all things hockey. Now in his thirties, he's managed to turn his stint as an ex-Toronto Maple Leaf into a full-time gig as commentator for sports TV. He's living the dream! But when Eric's boyfriend Sam announces that they're to become temporary guardians of a young boy, Eric's comfortable world shatters. Enter Scot -- a recently orphaned, swishy 11-year-old sissy-of-a-boy -- and Eric's mirror opposite. Freaked out by Scot's 'joie de vivre', Eric and Sam gently nudge Scot away from scented hand cream and all things pink, towards a more 'acceptable' pastime – hockey. But after Scot's disastrous first game, Eric begins to rethink the compromises he's made in his own life in order to be 'accepted'.