Water Boyy
Nam is a talented swimmer at Ocean High School in the Hua Hin District. He has a perfect body and is always surrounded by girls. His greatest hobby? Watching porn before bed. Muek is forced by his father to live in Hua Hin for 3 months, and happens to share the same dorm room with Nam. The two soon become inseparable, and find themselves feeling something more than friendship for each other. On the other hand, Muek’s girlfriend, Nune, is not ready to let him go. As a love-vendetta of confusion and passion forms, who will come out on top and claim the love that belongs to them?