Two preteen boys discover their sexuality and the relation between power and sex, in the awkward social setting of a sleepy small town with a military base. David is the big-shot boastful son of a high-ranking officer, while Aseng's family is an ethnic minority tobacco merchant who sells bootleg liquor.