Since the first day Mitchell and Miles have been together, building up a relationship is like learning a new language and practicing the grammar of love to make them communicate and understand each other.
A free trip to exotic places arouses their imagination and passion. The disputes and pressure from daily life, however, have worn them out. They start to question if they want to take vacation together. The lover's language has lost its charm and meaning.