When Jamie finds out her girlfriend Jill has spent time exploring BDSM, her insecurities about falling behind in the bedroom push her to propose that they start going to underground clubs. Meanwhile, David and Lola compete to see who’s cool enough to go through with a threesome. S&M Sally details the unexpected journey that happens when your insecurities push you outside of your comfort zone, leading you down a path for which there is no going back.