Roxanne
Roxanne is a lonely and isolated transgender sex worker who takes in Lily, an 11 year old girl who has been abandoned by her mother, when she sees the girl in danger. Bringing the girl into her home throws Roxanne’s life into disarray, and as the pair begin to bond, she is forced to question her priorities.