To Die Like a Man
Tonia, a veteran transsexual in Lisbon’s drag shows, faces competition from younger artists threatens her star status. Under pressure from her young boyfriend Rosário to assume her female identity, and get a sex change operation, Tonia struggles against her deeply-held religious convictions.