Film student Jacky is writing a script. He tries to put his own experiences into his creation. There are his mother Jade who has passed away for a long time, the lesbian Josephine who wonders around, and a gay man Joseph who embraces himself. When Jacky tries to figure it all out, he realizes that his dreams, his memories and even his life are circling around these people. Sometimes together, sometimes apart.