Starting Over
Nana, 18 and a high school student in Tokyo, has her hands full dealing with the people in her life. Her mother is in the hospital for clinical depression. She has a stepfather she dislikes from whom whom she wants to keep as far away as possible. There are also the older men who pay her to watch them masturbate. The only joy in Nana’s life comes from Marin, another girl at school. Their friendship blossoms into romance and the two become inseparable. But Marin wants to hide their relationship and becomes furious when she learns about Nana’s side job.