The Man with the Answers
Victor, a Greek ex-diving champion in his early 20's, lives with his grandmother in a seaside town in Greece. Missing out on his triumphant days and tired of working at a furniture factory, his life suddenly changes with his grandmother's death. Driving an old dusty car, he begins a road trip to Germany. On the boat to Italy, he meets Matthias, an adventurous young German, who is on his way home. Matthias persuades Victor to take him along and, as they drive north, Matthias pushes him to come out of his comfort zone and reveal the real reason behind his trip. Victor's uptight character clashes with the more free-spirited Matthias. When their journey comes to an end, through the unpredictable turns of life, will their questions find the answers they so much long for?