An Algorithm
In a small theater in all-girl's high school, people are busy preparing for a play about a lesbian's suicide. Yun-jung, who is the main cast of the story, is actually a well-known lesbian in school. Yun-jung criticizes Ji-won for writing a play about lesbians without fully understanding them. After being criticized by Yun-jung, Ji-won intentionally approaches Min-ah, another famous lesbian in school. Ji-won starts to take information from Min-ah, who used to be Yun-jung's ex-girlfriend. The play's story starts to become an actual story about real lesbians, Yun-jung and Min-ah.