See My Ghost Passing Away
Lilith is a girl who loves sports. After games, she enjoys lying on the grass and dozing off. In her dream, she wonders back to the sweet memories of her and her ex-girlfriend, but their love destined to be doomed in the end. Between dreams and nightmares, she sees the ghost of her lost love.