An old picture book writer named Yamazaki, having been handsome as a young gay man, grows narcissistic of his beauty. But now, can't bear his own aging. One night, Yamazaki meets a young and beautiful man named Leo. Yamazaki collapses during an S&M session with Leo, and reveals his agony. But it's lost on young Leo. Yamazaki turns to hurting himself in order to bear his own reflection in the mirror...