Alex, is a twenty-something year old creative based in Manila. She is out to most people except her best friend- Jess, who she has been secretly in love with since they were kids. When Jess discovers the truth about Alex, they are forced to confront the feelings they have for each other.
"Bravo to the brilliant writing, and to the actors that made the characters so relatable.""-Lala Arroyo, NSA-ENews"