The story tells, from an accentuated hyper-realistic aesthetic, the life of Martin, a man in his forties who is desperately lonely and seeks, through sex, some company, to spend that time of which nothing seems to be expected. Under this constant desolation, he finds in cocaine, alcohol and in some other orgy a state of momentary pleasure every night.