Silhouette of Your Voice
Kohei has hearing problems and likes to be alone. Most of the time he is trying to avoid contact with people because he is usually misunderstood. One day, he meets the outgoing Taichi who will be his note-taker in exchange for meals. A friendship will grow between them which will soon develop into a romance.
Based on the popular Japanese Boys' Love manga, a story about a deaf college boy and his schoolmate, a relationship that is both bitter and hearty.