Japanese Manga culture is often considered 'cool' in not only Japan but the entire world. In this episode, we interviewed two Manga artists. Gengoroh Tagame is arguably the most well-known in the manga industry. He specializes in depicting the 'bears' of gay tribes. His work 'My Brother's Husband' has recently been adapted to TV series in Japan. Usaki Kou is a new talent who has published 'My Real Story,' depicting a lighthearted story of twinks.