Holiday Camp
At a session of the famous game 'Truth or Dare', two young boys, Mathieu and Maxime, are challenged to embrace. The kiss will cause them a stir. From that moment, teenagers, witnessed the scene, are more or less direct allusions to the possible homosexuality of Maxime. A surprising revelation will then destabilize the group.