Monster Pies
Does anyone ever forget the time they felt the incredible force of first love? When Mike's English teacher pairs him up for a class assignment on ''Romeo and Juliet'' with hot new kid William, Mike can't believe his luck! As the two spend more and more time working together on a monster movie version of the Bard's classic tale, they soon realize their feelings for one another may be more powerful than either is truly ready for. A touching and original take on the all encompassing power of first love, Monster Pies is sure to move even the hardest of hearts.