Hai Qing is an 18-year-old young adult who got into swimming in the summer which he failed the exam for university. Yan Fei who took the responsibility of the mistake made by his department in his company goes to a swimming lesson. Disturbed by his thoughts, Yan Fei who almost drowned is saved by Hai Qing. After taking a shower, Yan Fei sits in the changing room and is still in shock. Hai Qing wants check if he's okay but hesitates. The time freezes when they make eye contacts, then Yan Fei kisses Hai-ching out of impulse.