On this second stop, Cheu Wan-chi brings us to People Mountain People Sea (record company), where one girl has accomplished many of her dreams here: Ellen Joyce Loo. the two of them meet for an insightful one on one. Ellen's face glows with love and happiness when talking about about her wife, her family and their relationship. However, her experssion changes when it comes to discuss LGBTQ issues. Moreover, we document her performance during the International Family Day in Taiwan. She shows to everyone how she has seized every moment of her life, filling it with passion and love and without regrets.