The Way We Write
A single mother takes her daughter to learn calligraphy and meets their future landlord. The daughter sends an e-mail to the teacher's son and makes him want to go home after a long time. The interactions between the daughter and the teacher fill the gap between a father and a son by accident and achieve good will to reconcile.