The Girl Dances
This is a story of two girls whose lives for 16 to 30 intertwined. With flashbacks, they went through the maze of memories and the fog of emotions and realized the moving power of sincerity in depressions and sufferings. Father and daughter, female bonds, straight and homosexual romances are all in this profound story of life.