Eating Out 3 : All You Can Eat
Tiffani attempts to help her geeky but very cute friend Casey find true love - or at least a sexy hunk. Taken under Tiffani’s wing, Casey pretends to be Ryan, Tiffani's hot, straight, stripper ex-boyfriend, in order to seduce the smoldering Zack online, which works, until the real Ryan shows up!