Eating Out 2: Sloppy Seconds
How far would you go to get the person of your dreams? In this sequel, Kyle pretends to be heterosexual to land Troy, the new guy in town. In this boy eat boy, boy eat girl world, stakes get raised, sexual boundaries are obliterated, and the answer is never what you might expect!