Matt Riddlehoover's Paternity Leave is a romantic comedy about Greg, Ken, and a moment of passion on the eve of their four year anniversary that changes the course of their lives forever. Greg begins feeling nauseated, fatigued, moody and – most unfortunately – fat. At his wit's end and Ken's insistence, he sees a doctor who's stumped and refers the couple to a specialist. To everyone's amazement, Greg is pregnant. Shock, stress, and fear settle in, and Greg's relationship gets put to the ultimate test. Paternity Leave poses a modern answer to the age old question: "Are we ready to be parents?"