Phoon, a 36-year-old financial and investment manager and Yuke, a 33-year-old Illustrator, has been married for 13 years. They adopted an orphan since he was a baby. When their son realizes the need of a mother, two fathers start to feel weird for him. One day, the Director of the Child Protection Office visits them and decides to find out the birth record of the child. When the birth mother appears, Phoon and Yike have to decide what the best is for their son.