When Pete's career collapses under an unprecedented crisis, he finds himself with nowhere left to turn, until he meets Niran at a temple. Claiming to possess the rare ability to alter destiny, Niran offers Pete a way out. But there's a price: Pete must sign a contract and become his personal assistant. Thus begins Pete's journey into a hidden world of mysticism, secrets, and miracles. As he helps Niran manipulate the threads of fate, an intense bond begins to form between them, one that transcends destiny itself.