A self-proclaimed “ex-lesbian,” Jill hunts down her ex-girlfriend Jamie to prove to herself that she is no longer attracted to her. A satire about sexuality where nothing is as it seems, Heterosexual Jill is a pseudo-romantic comedy about being in love with who you think you are.