'Fruit' stars Ai Ning Yao and Tanya Zhao. Yao portrays Rong Hua, a calm and gentle teacher, while Zhao plays Guo Shu, an emotionally direct student. A boundary-crossing connection begins to quietly take root between restraint, suppression, and desire. As past and present intertwine, their unspoken feelings are gradually revealed. What was once buried deep as a seed of emotion, years later, blossoms into a love the world longs to witness.