Body Milk
After many attempts to save their relationship and as a last chance, Ágata surprises Teresa by inviting her on a special date at a massage room. Ágata and Teresa have fun as Svetlana and Gemma, two characters invented very contrary to their respective personalities. The erotic game they had planned does not go as well as they expected.