Gold Fish
Freshly heartbroken, 16 -year-old Darren Williams must confront lingering feelings before saying goodbye to his best friend. Will he choose the courage to swim toward freedom, or remain inside the safety of a transparent glass tank? A coming-of-age story about youth, quiet longing, and growing up.