Juha begins to sense something unsettling between her boyfriend, Minhwan, and his longtime friend of ten years, Jinhyuk. Beneath their closeness flows an unexplainable tension. At the same time, Juha's own relationship with her longtime friend, Soeun, feels too intimate to be just friendship. Somewhere between friendship and romance, their boundaries blur. Are they really just friends... or fake buddies?