Never Too Late
A year after high school graduation in the early 1950s Rita and Beth have a chance to reconnect. In the solitude of the back room at Rita's job, she and Beth are able to let their true feelings for each other finally show themselves. They make a plan to run away together but fate intervenes and keeps them apart. Forty years later their lives have changed but their love remains an unexplored journey.