During high school, Candy was practically invisible on campus until he met Cheolsoo, and the two lonely souls began to bond. Years later, facing the entanglement of a middle-aged man and the abandonment of his first love, Candy's life becomes increasingly chaotic. Although Cheolsoo remains by his side, can he save Candy's fragile soul in this cruel world?