Cheolsoo's first step into society is as an apprentice at a gay bar. In this glamorous world hidden beneath the city's neon lights, desire, vulnerability, and unspoken emotions flow freely. Cheolsoo's innocence becomes his bargaining chip for survival; amidst alcohol, money, and broken hearts, he learns how to be alone with love.