A young man struggles with deep insecurity about his appearance. Hoping to experience love and attention, he secretly uses photos of a more attractive friend on a gay dating app. As virtual relationships deepen, he becomes trapped between fantasy and reality, confronting questions of identity, desire, and self-acceptance.