( May.7 ) Love and Let Love
A middle-aged widow raises her daughter alone. Years later, she musters the courage to accept a man's invitation on Valentine's Day. At the same time, her daughter goes on a date with her girlfriend at the very same café. This unexpected encounter left both mother and daughter utterly stunned, as their respective secrets were unexpectedly revealed.