Butch Jamie
Jamie Klein is an out-of-work butch lesbian actor willing to try almost anything for a role. Through her various audition tactics, she lands a part in a film as a man and ends up unintentionally peaking the interests of Jill, a straight woman on set. Despite Jamie's better judgement, "Male Jamie" and Jill begin a hilariously complicated and sexy affair in this quirky, gender-bending comedy about struggling for success in Hollywood.