On the eve of Wooju Bakery's long-awaited grand opening, a mysterious spaceship crash-lands and destroys everything. From the wreckage emerges Raon, a charming boy who claims to be an alien prince. Forced into an unexpected cohabitation, Wooju and Raon begin rebuilding the bakery—and their lives—together. As their bond deepens through shared days and quiet moments, strange abilities and hidden secrets begin to surface. Meanwhile, other aliens lurking across the city close in. Blending romance, fantasy, and healing, this is a tender story of love, fate, and finding home in the most unexpected place.