Akihiro Kaji, the flawless ace of the sales department, appears perfect on the outside—but beneath his composed facade lies a cynical man who constantly judges others. During a business trip, he is forced to share a room with his unremarkable colleague, Yu Fukami. But the moment Fukami takes off his glasses, Kaji's carefully maintained rationality begins to crumble. What starts as a night of impulsive desire soon spirals into an intense relationship neither of them can walk away from. As their 'no-strings-attached' arrangement deepens, the line between lust and love begins to blur—how will this dangerous connection end?