Taekwondo
Fernando is on holiday with his closest friends in a beautiful country house in a chic surburb of Buenos Aires. Without the presence of their girlfriends the boys are eager to talk about their deepest feelings, their sexual desire for the girls, their fear of the future and their conflicts. Disconnected from the outside world, they do little more than bask in the hot sun, play in the swimming pool, smoke pot and drink.