Sakutaro Azuma, once a top-performing salesman, now struggles with his career. One night at a gay bar, he nearly finds himself in danger—until he is rescued by his former colleague, Shizuka Kuji. Eight years after their last encounter, Kuji reappears in his life. His sharp tongue remains unchanged, but now he has long hair and works as a translator. As two men who once competed fiercely in the workplace reunite, the one-night connection they buried eight years ago begins to resurface...